Donnerstag, 20. Dezember 2012

Hello there =)

Finally I'm able to get this Blog started! But first of all:
Hello & welcome to my blog =)
I'm Hana, 23 y.o. and from Germany. I study Japanology and Sociology at a university and I do enjoy it, but I'll do my degree (hopefully) soon. *fighting*

My goal is to practice and improve my English while writing and doing reviews here. I'm mostly interested in cosmetics I want to try myself and haven't found reviews beforehand.
I hope you find it interesting and if you have critique, suggestions or questions in general feel free to leave a comment or contact me. =)

Love,
Hana



Endlich schaffe ich es diesen Blog zu starten. Erst einmal aber:
Hallo! =)
Ich bin Hana, 23 Jahre alt aus Deutschland. Ich studiere an der Universität Japanologie und Soziologie und bin da mittlerweile fast fertig. *fighting*

Mein Ziel ist es hier ab und an Rewievs zu posten zu Sachen, die ich gerne selbst ausprobieren will, ich aber vorher fast keine Reviews gefunden habe. 
Ich hoffe ihr findet es interessant und wenn es Kritik, Anregungen oder sonstige Fragen gibt, zögert nicht einen Kommentar zu hinterlassen oder mir zu schreiben. =)

Alles Liebe,
Hana

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen